Każdy klient ma prawo zwrotu lub wymiany produktów kupionych w sklepie internetowym greenwallbox.pl w ciągu 30 dni od otrzymania zamówienia. W przypadku gdy zamówienie zostało podzielone na kilka przesyłek – od daty otrzymania ostatniego produktu. Klient może samodzielnie zrealizować zwrot wysyłając zamówienie na adres: Nowiny, ul. Przemysłowa 32 26-052 lub skorzystać z darmowego zwrotu po kontakcie z działem obsługi klienta.
Poniżej przedstawiamy kilka prostych kroków jak dokonać zwrotu zakupionego u nas produktu:
Krok 1
Poinformuj obsługę sklepu o zamiarze zwrócenia zakupionego towaru
Warunkiem koniecznym uznania zwrotu jest poinformowanie o tym fakcie obsługi sklepu internetowego w terminie do 30 dni od daty otrzymania przesyłki.
Możesz skontaktować się z nami na kilka sposobów:
- Wypełnienie i wysłanie formularza kontaktowego dostępnego na stronie pod adresem: www.greenwallbox.pl/kontakt
- Wysłanie maila z informacją o odstąpieniu od umowy na adres: kontakt@greenwallbox.pl
Pamiętaj, aby zwrócić towar, należy przedstawić nam jego dowód zakupu (np. fakturę VAT, potwierdzenie zamówienia z numerem lub paragon) i przekazać nam informację o jego numerze.
W przypadku skorzystania z bezpłatnego zwrotu w wiadomości zwrotnej zostanie przesłana etykieta zwrotna, której należy użyć przy nadawaniu przesyłki (UWAGA! Tylko przesyłki z wygenerowaną etykietą przez Dział Obsługi Klienta kwalifikują się do darmowego zwrotu – firma Green Wallbox nie przyjmuje przesyłek pobraniowych).
Krok 2
Bezpiecznie zapakuj produkt i nadaj przesyłkę
Przesyłkę należy bezpiecznie zapakować w fabryczne pudełko a następnie umieścić etykietę zwrotną. Przesyłkę można nadać zamawiając kuriera lub korzystając z punktów nadawczych firmy kurierskiej.
Przesyłkę należy nadać w ciągu 14 dni od złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy lub otrzymania etykiety zwrotnej.
Krok 3
Otrzymaj zwrot środków
W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki firma Green Wallbox Sp. z o.o. wykona zwrot środków. Zwrot nastąpi tą samą metodą, którą klient dokonał płatności.